Sooft Dag =)

Aaaah Yeaaah!!

Idag  vaknade jag av att josefine väckte mig (genom att ringa) -.- that bitch hahhah neejh men sen hängde jag me henne t stan så mötte vi Amanda o hennes kille Andreas
Asså helvete va varmt de va -.- o folk e så jävla dryga nu för tiden men jag orka inte va kvar i stan så stack hem
hahah jag hämta sen min bror *gäsp* men yeyeye morsan vakna tillslut så jag gick t ica skulle handla så jag kan laga mat o vem ser jag där...... Josse o Amanda hahahahha
Jag ba om ni vill ha mat häng me o självklart hängde dom på jävla cholloooos <3 
Gjorde pasta o köttfärs sås sen kom Wimmer o Frida  så vi kasta vattenballonger på bilar o folk hehe (6)

HAHHAHAH tväää soft dag för jag va me mina bitches :D
men nu ska jag lägga mig i sofan me laptopen o titta på lite Chuck <3 <3 Zachary Levi så gullig <3 

Dagens Låt:
http://www.youtube.com/watch?v=929sn1qMCcM&feature=player_embedded#at=109
RWJ <3 <3 <3  hehehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0